Считам, че най-добри резултати се постигат тогава, когато има ясно изградени правила в класната стая, които първо трябва да изпълнявам аз и след това да изисквам от учениците. Никога не забравям, че срещу мен стоят личности, към които показвам необходимото поведение, защото желая да получавам същото.
За мен ролята на учителя е не просто да предаде учебния материал, а по- скоро да събуди желанието за саморазвитие и непрекъснато самоусършенстване.
Затова и в своята работа се стремя да подтиквам учениците да мислят, да търсят и откриват. Стремя се да преподавам новите знания в контекста на решаване на практически задачи. Съобразявам се с индивидуалните потребности на всеки ученик, с възрастовите различия и съответно прилагам различни педагогически техники за усвояване на необходимите знания. Моята философия за образованието поставя в центъра ученика.
Смятам, че всички ученици имат силни страни и целта на образованието е да ги идентифицира и награждава.
Поставям акцент върху създаването на личности, които творчески гъвкави, устойчиви, умеят да си сътрудничат, да решават проблеми, да мислят критично и да действат по нетрадиционен, аналитичен начин;
Затова и в своята работа се стремя да подтиквам учениците да мислят, да търсят и откриват. Стремя се да преподавам новите знания в контекста на решаване на практически задачи. Съобразявам се с индивидуалните потребности на всеки ученик, с възрастовите различия и съответно прилагам различни педагогически техники за усвояване на необходимите знания. Моята философия за образованието поставя в центъра ученика.
Смятам, че всички ученици имат силни страни и целта на образованието е да ги идентифицира и награждава.
Поставям акцент върху създаването на личности, които творчески гъвкави, устойчиви, умеят да си сътрудничат, да решават проблеми, да мислят критично и да действат по нетрадиционен, аналитичен начин;
За
мен е важно да използвам новите
технологии за персонализация на обучението и за обучение навсякъде и по всяко
време;
Считам, че ученикът трябва да бъде в центъра на учебния процес - учителят трябва да е медиатор, докато учениците конструират своето собствено разбиране за света около тях;
от съществено значение е всеки ученик да поддържа своята индивидуалност през целия процес на обучение, като същевременно уважава и зачита всички аспекти на обществото.
Считам, че ученикът трябва да бъде в центъра на учебния процес - учителят трябва да е медиатор, докато учениците конструират своето собствено разбиране за света около тях;
от съществено значение е всеки ученик да поддържа своята индивидуалност през целия процес на обучение, като същевременно уважава и зачита всички аспекти на обществото.
Няма коментари:
Публикуване на коментар